Kommunikation med intelligens skaber værdi

“The New Path to Value. How the Smartest Organizations Are Embedding Analytics to Transform Insights Into Action”

Sådan lyder overskriften på seneste publikation fra et samarbejde mellem MIT og IBM. Som et spørgsmål om teknisk set-up er det ikke en del af fagbeskrivelsen for IT-baseret kommunikation. Men det drejer sig om videndeling og hvordan vi kan udnytte computeren som en regnemaskine samtidig med at vi kommunikerer, deler viden og får nye ideer. I 3. semester der til gengæld et fag som hedder business intelligence.

 

Her er rapporten: http://c0004013.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/MIT-SMR-IBM-Analytics-The-New-Path-to-Value-Fall-2010.pdf

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s